بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

نویسنده: کفاش پور
اعتبار علمی: علمی-خارجی


موارد یافت شده: 20

1 - بررسی نقش واسط تفاهم بر رابطه بین کیفیت خدمات و اعتماد (چکیده)
2 - Assessing Impact of Organizational Culture and Organizational Structure on Organizational Effectiveness through Knowledge Management Case Study: Mashhad s Science and Technology Park (چکیده)
3 - The Impact of Organizational Culture, Organizational Structure and Knowledge Management on Organizational Effectiveness; Case Study: Mashhad's Science and Technology Park (چکیده)
4 - The impact of emotional intelligence on faculty members knowledge sharing behaviors (چکیده)
5 - An empirical investigation on relationship between organizational intelligence and faculty members knowledge sharing behaviors (چکیده)
6 - Recognizing influencing factors on students leadership trait potential (چکیده)
7 - A study on mediating role of organizational learning on relationship between market orientation and organizational performance (چکیده)
8 - ارائه مدلی برای بررسی تاثیر مشتری مداری، رقیب مداری، گرایش به نوآوری و هزینه گرایی بر قابلیتهای بازاریابی (چکیده)
9 - Identification of Customers’ Satisfaction Attributes in Offset Printing Industry (چکیده)
10 - Linking organizational culture, structure, Leadership Style, strategy, and organizational effectiveness: Mediating role of knowledge management (چکیده)
11 - الگوی رضایت مشتری در خدمات اینترنتی تلفن همراه (چکیده)
12 - ارزش ادراک شده از خدمات بانکی تلفن همراه و اثر آن بر وفاداری مشتریان (چکیده)
13 - بررسی وضعیت درجه بلوغ الکترونیکی سازمانهای ارائه دهنده خدمات دولتی الکترونیک در شهر مشهد (چکیده)
14 - ارزش برند وتصویر شرکت باتوجه به ارزش مشتری (چکیده)
15 - بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر موفقیت در جذب مخاطبین ورزشی بر اساس مدل اسپرت (چکیده)
16 - Factors Affecting Customer Perceived Value of Insurance B-t-B Services and its Outcomes (چکیده)
17 - مطالعه تطبیقی سیکل عمر محصولات شرکتهای بیمه دولتی ایران جهت تعیین استراتژیهای مناسب بازاریابی (چکیده)
18 - فرایند بازاریابی سیاسی (چکیده)
19 - طراحی و تبیین ارکان موثر بر تعیین استراتژیهای ارائه خدمات الکترونیک در بستر دولت الکترونیک (چکیده)
20 - بررسی جایگاه تروریسم در بازاریابی بین الملل (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر